Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2017 09:14 - Момчето,което се промъкваше в стаята ми
Автор: tessa97 Категория: История   
Прочетен: 1027 Коментари: 0 Гласове:
0



 10 КАКВО, ПО ДЯВОЛИТЕ, Е ТОВА?! - чух как Джейк изрева 
наблизо.Отворих очи и го погледнах. Лицето му беше яркочервено и изглеждаше убийствено ядосан.
- Джейк, не викай, ще разкървавиш ушите ми! Какво не е наред?- попитах и се изправих.
Но в момента, в който се раздвижих, разбрах какво не беше наред. Все още бях на дивана с Лиам. О, не! Бързо подскочих и погледнах към него, а той седеше с отворена уста и в пълен шок. Добре, трябваше да оправя тази каша.
- По дяволите, Лиам! Гадост!Наистина ли беше сложил ръцете си върху мен? - проплаках, като се направих, че изтръпвам от ужас.
Джейк ме погледна, все още беше много ядосан, но сега 
изглеждаше и леко объркан.
- Аз... ъъ... не... какво? - заекна Лиам.
- Какво, по дяволите, правиш при него, Амбър? - изръмжа 
Джейк, като сочеше към Лиам, който в този момент беше напълно объркан.
- Трябва да съм заспала, предполагам - намръщих се и започнах да клатя глава сякаш бях объркана.
- Заспала? А какво правиш при него като за начало? - попита и 
стрелна Лиам с мръсен поглед, преди да се обърне към мен.
Добре, хайде, мисли! О, измислих го, той трябваше да приеме 
това!
-Имах кошмар, Джейк - промърморих и погледнах към пода, като се преструвах на разстроена.
Той веднага въздъхна тежко и обви ръце около мен, като 
постави брадичката си върху главата ми.
- О, по дяволите, Амбър! Всичко е наред! - прошепна и леко ме 
разтърси.
- Бях разстроена и мислех, че си тук, но те нямаше. Лиам ме 
успокои, това е всичко. Трябва да сме заспали след това - прошепнах и се почувствах виновна, за това, че лъжех брат си.
Наистина не бях готова да му кажа истината все още, не и след начина, по който току-що беше реагирал.
- Съжалявам, просто си помислих ... добре де, няма значение -промърмори Джейк и се дръпна назад, за да ме погледне.
- Добре ли си сега?
Кимнах, захапах устни, за да се опитам да облекча част от 
вината, която изпитвах. Той погледна към Лиам.
- Съжалявам, човече! Направих си заключение и ъъъ...благодаря, че си се погрижил за сестра ми!
В погледа на Лиам се четеше неудобство. Очите ми се спряха на него умолително.
- Да, няма проблем - сви рамене и прокара ръка през разрошената си от съня коса.
Бързо се дръпнах от ръцете на Джейк.
- Отивам да се преоблека за училище. Кое време е така или 
иначе? - попитах и се огледах за телефона си.Защо шибаната аларма не се беше включила?
- Няма дори шест, Амбър. Събудих се по-рано - сви рамене 
Джейк.
- Добре, е тогава ще отида да си направя закуска, преди да си 
взема един душ. Ъъъ...благодаря ти за снощи, Лиам! - казах с лека усмивка.
- Определено удоволствието беше мое, ангелче - той ми намигна и се усмихна щастливо.
Джейк го плесна по врата, което го накара да трепне.
- Малка сестра! - заяви, извъртя очи и се отправи към кухнята, 
като остави мен и Лиам във всекидневната.В момента, в който Джейк излезе, Лиам ме погледна.
- Не ми харесва да лъжем брат ти, ангелче - прошепна 
намръщено.
-Знам, но моля те, дай ми още само няколко седмици - помолих и го целунах бързо по устните, след което тръгнах към кухнята. Той грабна ръката ми и ме придърпа към себе си. Целуна ме отново, след което ми даде една от прекрасните си усмивки. Имах чувството, че летя, когато се отправих към кухнята, толкова бях щастлива. Джейк 
си правеше препечени филии, затова направих две купи от моята любима зърнена закуска. Занесох ги във всекидневната и подадох на Лиам едната, преди да се тръшна на пода до дивана.
- Ъъъ, благодаря ти, ангелче, но не харесвам тази зърнена 
закуска - каза той, докато повдигаше погнусено нос от купата, след което я остави.
Намръщих се към него объркано. Той винаги ядеше от моята 
зърнена закуска. Всеки ден си правеше купа Coco Pops.
- Разбира се, че я харесваш. Ядеш я всеки ден! – погледнах го, все едно си беше загубил ума. Да не си мислеше, че бях тъпа или нещо от този сорт?
Засмя се и поклати глава.
- Не, не го правя. Приготвях една купа всяка сутрин и се 
преструвах, че ям, преди да дойдеш и да я вземеш от мен - каза със секси усмивка и развеселени очи.
- Защо, по дяволите, си правил това? Обичаш да ме ядосваш ли? - попитах раздразнено.
- Не, ангелче. Обичам да ти правя закуска - каза простичко.
Ахнах от това разкритие. Той го правеше за мен?
- Правил си ми закуска? Всеки ден? - попитах, а устата ми зееше отворена. Бях шокирана от това, че той е правел нещо толкова мило, а аз никога не го бях забелязала.Всеки ден слизах и отправях гадни коментари към него - за това 
как трябваше да яде в дома си и да остави моята зърнена закуска на мира. А през цялото това време, той я беше правил за мен! Господи, това е толкова шибано сладко! Лиам сви рамене, все едно това не беше кой знае какво. Винаги съм си мислела, че е идиот, а в действителност - се е държал мило с мен! Джейк дойде при нас и аз не можах да кажа нищо повече. Бързо излапах останалата зърнена 
закуска и се затичах към стаята си. Грабнах телефона си и му писах, защото не можех да му го кажа лично.
АМБ : Благодаря ти, това е наистина много мило! Никога не съм предполагала, че правиш това, по-късно ще ти благодаря подобаващо! Целувки.
Усмихнах се на себе си и влязох в банята.Щом излязохме от колата на Лиам, моментално бяхме обградени от обичайната тълпа момичета, които искаха да се докоснат до Джейк и Лиам. Извъртях очи към Джесика, която си проправи път напред и уви гадните си ръце около врата на приятеля ми, след което го погледна с очи, които крещяха „Ела в леглото ми“.
- Джесика, сериозно, трябва да се разкараш! - каза Лиам рязко, 
отдели ръцете й от себе си и отстъпи назад.
- Лиам, бебче, какво ще кажеш да пропуснем първите часове и 
да отидем да се позабавляваме? - измърка многозначително, като потърка ръка в гърдите му.
О, Господи, изпитах такава ревност, че чак се почувствах зле!Обърнах се и се отдалечих колкото се може по-бързо, просто исках да съм далеч от всичко това. След минутка чух как Кейт тича, за да се изравни с мен, хвана ръката ми и ме накара да спра.
- Сериозно, не съм в настроение! - почти извиках, докато се 
обръщах към нея, но не беше тя, беше Лиам.
- Хей, просто исках да те изпратя до първия ти час - каза 
намръщено и ме погледна тъжно.
- О, добре... ее... съжалявам! Реших, че се забавляваш с Джесика - казах саркастично, но бях и засрамена, че току-що му се разкрещях.
Той поклати главата си и се приближи по-близо до мен.
- Не, не съм с нея, аз съм с теб! - каза сладко и ми се усмихна, 
което накара сърцето ми да забие по-бързо.
- Точно така, да, съжалявам, просто... не знам... - провлачих и се изчервих като домат.
- Ти ревнуваш! - заяви, сякаш изглеждаше напълно доволен от това.
Кимнах неохотно, нямах голямо желание да си призная.
- Добре, чаках те да изревнуваш в продължение на цели 
дванадесет години - каза и започна да се киска.
Засмях се.
- Наистина? Е, ето, най-накрая се случи - ритнах с крак един 
камък. Опитвах да се разсея от ревността, която все още течеше във вените ми. Предполагам, трябваше да свикна с това, че момичетатащяха да му се натискат. Той е Лиам Джеймс, за Бога, момичетата постоянно го следваха наоколо и молеха за внимание.
- Помниш ли разговора, който водихме онзи ден? За доверието? Е, това трябва да е взаимно, нали знаеш? Никога не бих те наранил, но и ти трябва да повярваш в това - сложи пръст под брадичката ми и я повдигна, за да погледна към него.
Въздъхнах. Да, добре, предполагам, че беше прав.
- Вярвам ти, просто е трудно да гледам - отговорих и се ухилих 
самодоволно, докато имитирах думите му от вчера.
Той се засмя.
- Да, е света все още е в неведение за това, че имам приятелка, така че тази новина трябва да сложи край на цялото това флиртуване - каза уверено, докато отмяташе косата от лицето ми.
- Казал си на всички, че имаш приятелка? - попитах шокирано.
Добре, уау, може би той наистина беше сериозен, когато каза, че
ще направи всичко, за да потръгне това между нас. 
- Да, разбира се! Аз имам приятелка! Имам най-сексапилната и красива приятелка на света, която е на път лично да изрази благодарността си, както ми беше обещала със смс тази сутрин -усмихна ми се закачливо и аз почувствах как хиляди пеперуди запърхаха в стомаха ми.
Изкикотих се и се наведох напред, докато устните ми почти не докоснаха неговите.
- Всички хубави неща идват при тези, които умеят да чакат –
подразних го, намигнах му и започнах да вървя.
Той изстена и бързо ме настигна.
- Не мислиш ли, че дванадесет години са достатъчно? – попита, като се правеше на шокиран, което ме накара да се захиля.
- Хмм, не наистина. Мисля да те накарам да почакаш още малко 
- пратих му въздушна целувка и тръгнах към кабинета по история.
Чух го да стене, но когато погледнах назад, той се усмихваше, докато ме гледаше как се отдалечавах. Нарочно извих бедра и разкърших дупе с надеждата, че изглеждах секси. Трябва да е проработило, защото три момчетата от класа ми по история свирнаха след мен и направиха коментари относно моето секси дупе. 
Извъртях очи. Момчета!
Не можех да говоря много с Лиам и на обяд, седяхме на една маса, но всички искаха да си говорят с него.
-И така, ти наистина ли си имаш тайна приятелка? - попита го 
Тим, един от неговите приятели и го погледна така, сякаш изобщо не му вярваше.
- Да - потвърди Лиам и звучеше изключително горд с това.
Всеки път, когато ме погледнеше започвах да се изчервявам и 
бях сигурна, че все някой щеше да забележи.
- Тя трябва да е огън жена, след като е успяла да усмири звяр 
като теб - подсмихна се Рик.
Лиам се засмя и очите му се спряха на мен за секунда.
- Тя е най-сексапилното нещо, което съществува на този свят, 
човече! - каза решително.
- Наистина ли? Добра ли е в леглото? - попита Рик, докато 
ровеше из сандвича си.
- Пич, сериозно, няма да отговарям на въпроси, които касаят моето момиче - заяви Лиам със самодоволна усмивка.
- Обзалагам се, че мога да я задраскам от сметката - каза Рошел кокетно и спусна ръката си по неговата.
Той се засмя.
- Знаеш ли какво, нямаш шанс! Моето момиче е невероятно 
красиво, както отвън така и отвътре - сви рамене Лиам и издърпа ръката си усмихнато.
Всички момичета започнаха да ахкат и охкат. Усмихнах се и се 
опитах да изям обяда си. Можех да усетя как Кейт ме наблюдаваше усмихната до уши. Извъртях очи към нея и се подсмихнах.
- Той все още не е спал с нея, тя не вярва в секса преди брака -
намеси се Джейк и се усмихна самодоволно.
Преглътнах смеха си.
Джейк наистина ли повярва на това, когато Лиам му го каза 
онази сутрин? Всички ахнаха и погледнаха към Лиам, който се 
хилеше като луд.
- Без майтап! Не си спал с нея? - попита Рики скептично.
- Не, не съм, но това не ви влиза в работата, момчета - Лиам 
поклати глава с усмивка. - Трябва да тръгвам. Искам да говоря с треньора за тренировката - сви рамене и се изправи. Половината от 
момчетата също станаха и го последваха.
Веднага, след като той излезе, всички момичета започнаха да 
предполагат и заговорничат. Те искаха да знаят кое беше тайното момиче и нямаше да се спрат пред нищо, докато не получеха своето.Изведнъж всяка една от тях изкара по двадесет долара и ги сложиха в средата на масата. Погледах ги объркано.
- Следващата, която го закове, печели баса - каза Джесика с 
усмивка.
Ахнах.
- Сериозно? Той каза, че си има приятелка и не се интересува, а 
вие се обзалагате коя ще е следващата, който ще спи с него? Какво ще стане, ако следващата, с която го направи, е приятелката му? –попитах я шокирана.
Не можех да повярвам, че залагаха за това кой с кого първи ще спи! Това беше дяволско съревнование.
- Ами, ако тя се включи в облога, ще може да победи, но е 
очевидно, че няма да му даде това, от което той се нуждае.Най-вероятно, Лиам няма да издържи, ще се отклони и ще й изневери. Следващата, с която спи - печели, но аз гарантирам, че това няма да 
бъде приятелката му. Той не може да чака. Без секс преди брака, да бе да! Това е Лиам Джеймс, все пак! - тя извъртя очи ухилена. Явно беше много уверена, че щеше да победи.
Тогава ми хрумна идея, извадих двайсетачка и я сложих в 
купчината.
- Следващият, който спи с него, нали? – попитах и едва сдържах 
усмивката си.
- Да бе! Сякаш ти имаш шанс, емо! - изплю Джесика злобно.
- Е, колко ще спечели победителят? - попитах с вълнение, без да 
обръщам внимание на сарказма й.Тя преброи парите в купчината.
- В момента са двеста и четиридесет, но щом хората чуят за баса... е, не знам... последния път, когато направих това с Крис бяха станали шестстотин и двадесет. Но Лиам е доста по-секси, а и това, че е недосегаем..., е поне за момента. -Джесика се засмя и пъхна 
парите в джоба си, след което записа имената на всички върху лист хартия.
Засмях се, уау, това щяха да бъдат лесни пари. Кейт умираше от смях.
- Ще опитате ли и вие? – отправи учтив въпрос към Кейт и Сара 
Джесика.
- Не, не и аз. Нямам шанс - Кейт сви рамене, докато продължаваше да се смее.
Сара подаде пари на Джесика.
-Брой ме. Кой би казал не на възможността да спечели 
всичките тези пари като спи с Лиам Джеймс? - каза замечтано Сара.
Грабнах двете си приятелки и ги замъкнах от столовата към 
следващия ни час.Трябваше да се размотавам наоколо след училище, докато чаках 
Джейк и Лиам да свършат с тренировката си. Промъкнах се в залата и се скрих отзад, за да не ме видят. Не ни позволяваха да бъдем тук по време на тренировки, защото треньорът беше казал, че момичетата разсейват играчите. Обичах да гледам как играят. 
Просто имаше нещо в начина, по който се пързаляха по леда -
правеха го едновременно бързо и грациозно. В момента 
спринтираха, плъзгаха се от едната линия до другата, колкото се можеше по-бързо. След това трябваше да дриблират с шайбата 
около наредени конуси, да направят завой и да стрелят към вратата. Вратата пазеше брат ми и правеше всичко възможно, да задържи шайбата надалеч. Той беше наистина добър вратар, но играеше само 
за забавление. Лиам, от друга страна, имаше предложение за 
спортна стипендия от един от най-добрите колежи в страната. Той се надяваше да стане професионален играч и имаше големи шансове това да се случи, защото много търсачи на таланти го бяха харесали. 
Усетих, че се бях загледала в Лиам и в това как се пързаляше. Бях го гледала стотици, ако не хиляди пъти, но просто имаше нещо толкова красиво в това, което правеше. Той спираше дъха ми. Гледах как се 
движеха краката му, начина, по който косата му се вееше, докато се пързаляше и пръските лед, които хвърчаха наоколо, когато спираше. 
Забелязах колко невероятно секси изглеждаше в екипа си.
Измъкнах се обратно, когато тренировката им свърши и ги 
изчаках до колата на Лиам, докато си вземеха душ. Сара дойде докато ги чаках.
- Хей, момиче - каза весело, като леко подскачаше нагоре-
надолу развълнувано.
- Здрасти, Сара. Какво става с теб? Не си мирисала пак от онези билки, нали? – подразних я. Това беше нашата шега, защото веднъж Сара беше купила „билки“ от приятел и ги запали в стаята си, за да 
прочисти аурата си или нещо такова. В крайна сметка „билките“ сеоказаха трева и тя така се напуши, че след това тичаше полугола надолу по улицата. Беше се обадила на всички от телефония си 
указател и ги беше поканила да дойдат и да видят парада лично. 
След това никога не го преживя.
- Ха-ха! Не, просто говорих с Ашли, която ми каза, че басът за задника на Лиам се е качил до 1 860 долара! Можеш ли да го повярваш? Затова мисля да опитам с него, когато се върне от тренировка - каза като подскачаше на място и се оглеждаше за момчетата.
Почти се задавих. 1 860 долара? Това шега ли беше? Мамка му! 
Това бяха повече от деветдесет момичета, които щяха да тичат след приятеля ми и да го молят за секс. Щяха да му се предложат на тепсия, а аз изпитвах страх от чужд допир. Може би това нямаше да 
бъде толкова забавно, колкото бях решила в началото.
След около пет минути момчетата излязоха.
- Хей, Лиам! Уау ухаеш страхотно! - измърка съблазнително 
Сара, докато се приближаваше към него.
Той я погледна ужасено. Захапах силно устни, за да не се засмея.
- Здравей, Сара. Слушай, може би не си чула, но аз си имам 
приятелка, така че... - той замълча и сви рамене.
- Няма проблем, нямам нищо против да споделям - измърка 
Сара и сложи ръка на гърдите му, за да го накара да спре.
Той изглеждаше малко раздразнен.
- Сериозно, Сара, не съм заинтересован, ясно! - отдръпна ръката й и се качи в колата намръщен.Усмихнах се извинително на Сара, защото изглеждаше малко 
разочарована.
- Това бяха двадесет долара, които никога няма да видя отново -нацупи се.
Засмях се.
- Хей, когато победя, ще ти върна твоите двадесет обратно -
намигнах й закачливо, което я накара да се засмее и се качих в колата.
Днес, Джейк беше на работа. Работеше в един фитнес вечерите от понеделник до сряда. В тези дни Лиам винаги го оставяше пред работата, а след това закарваше мен вкъщи.
- По дяволите, човече Мисля, че днес ми се слагаха повече пъти, 
отколкото през целия ми живот. За какво, по дяволите, е всичко 
това? Казах на хората, че си имам приятелка и цял следобед ме молиха да ги чук.. - изведнъж спря да говори и ме погледна през огледалото, все едно беше казал твърде много.
Засмях се, та той си нямаше ни най-малка представа, че почти 
сто възбудени момичета се опитваха да спят с него заради бас.
- Какво е толкова смешно, ангелче? - попита, като повдигна вежда.
- Искаш ли да знаеш защо днес се радваш на това допълнително внимание? - попитах самодоволно.
- Да! - отговори, като ме гледаше малко неспокойно.
Джейк се обърна да ме погледне от предната седалка. Усмихнах 
се.
- Е, има бас, който се върти наоколо, за това, кое ще е първото момиче, което ще спи с теб. Първата, с която го направиш, печели 
облога. Това са доста добри пари! - заявих ухилена.
Джейк избухна в смях, а Лиам беше толкова шокиран, че почти 
навлезе в насрещната лента.
- Те правят какво? Не знаят ли, че си имам приятелка? - извика, 
очевидно наистина се беше ядосал.Неговото възмущение изглежда развесели още повече Джейк, който започна да се смее още по-силно.
Кимнах.
- Да, заради това го правят. Не харесват идеята да си обвързан и тъй като си играч, те искат да бъдат следващите, които ще спят с теб - свих рамене пренебрежително, като се преструвах, че не беше 
голяма работа, когато в действителност се притеснявах толкова много, че ми ставаше зле. Колко дълго щеше да устои на цялото това 
внимание?
- Колко е стигнал басът? - попита Джейк, все още развеселен.
- Над хиляда и осемстотин долара - засмях се.
Лиам отново почти кривна колата в другата лента и устата на Джейк падна отворена. Той погледна към Лиам и истинска гордост светеше в очите му.
- Дам, двайсетачка за всеки. Това прави около деветдесет 
момичета, които искат да бъдат следващата ти забивка, Лиам -
усмихнах му се през огледалото.
Той изглеждаше ужасен и честно, малко уплашен.
- По дяволите, човече! Знаеш ли, можеш просто да избереш 
една, изчукай я и поделете парите! – предложи Джейк 
развълнувано.
Лиам го погледна с най-мръсния поглед на света, сякаш Джейк 
току-що му беше предложил да одерат кученце или нещо такова. 
Брат ми вдигна ръце извинително.
- Шегичка! Господи, просто се шегувам! - каза бързо, но от вида на лицето му не бях сигурна дали казваше истината.
- И така, затова значи Сара ми се сваляше, преди да се качим в 
колата! Кой друг, по дяволите, участва в това нещо, ангелче? -
попита Лиам, а в гласа му се долавяше видимо раздразнение.
- Ами, Джесика го предложи. Всички от отбора на мажоретките, 
повечето от горните класове, аз, Ашли, Надин - отговорих като 
изброявах лист от хора, които знам, но Лиам ме прекъсна.
- Ти? - попита с широко отворени очи.
Кимнах и се засмях.
- Е да, хиляда и осемстотин са много пари. Имай предвид, че 
бяха само двеста и четиридесет, когато заложих, но обичам да 
рискувам - пошегувах се и му се усмихнах секси в огледалото.
Джейк изглеждаше така, сякаш всеки момент щеше да 
експлодира.
- Ти? Няма никакъв шибан начин! Какво, по дяволите, си 
мислиш? - изкрещя към мен, като ме накара да трепна. Мразех да виждам Джейк ядосан.
- Джейк, това са много пари и си помислих, знаеш, ще бъде 
забавно. Никога не се знае, мога да загубя девствеността си с 
известния Лиам Джеймс – подразних го и повдигах вежди към него.
Джейк се засмя, изглеждаше облекчен, очевидно си беше 
помислил, че се шегувах. Усмихнах се и погледнах към прозореца. Не бях добра лъжкиня и знаех, че ако сега ме попита дали се шегувах, щях да му кажа истината.
- Господи, Амбс, уплаши ме! Помислих, че си сериозна - каза 
Джейк усмихнат и удари рамото на Лиам гордо.
- Хиляда и осемстотин долара, това е страхотно, Лиам! Чудя се, 
ако решиш да им извъртиш номер, колко ли момичета можеш да оправиш за една вечер? Те всичките ще си мислят, че са единствените, които ще спечелят облога и си представи реакцията им след това?
Ахнах. Мамка му! Чудесно, Джейк щеше да насади това в 
главата му, бях сигурна, че само това му трябваше, особено след като приятелката му не беше готова да му даде това, което той искаше.
-По дяволите, Джейк, имам си приятелка! - извика Лиам 
раздразнено.
- Да, зная, но хайде, тези момичета отчаяно искат да спечелят. Обзалагам се, че можеш да ги накараш да направят всичко, което 
пожелаеш - Джейк се ухили и извъртя вежди.
- Джейк, просто престани! Не желая никой друг, луд съм по 
моето момиче! Няма да прецакам нещата с нея! - заяви Лиам гордо.
Той ми се усмихна в огледалото и дишането ми се забави, когато 
паниката, която изпитвах започна да избледнява. Доверие! 
Трябваше да му вярвам и да престана да предполагам най-лошото през цялото време.
Оставихме Джейк пред фитнеса и Лиам тръгна към вкъщи.
- Заложи двайсетачка за това, че ще си следващата, която ще 
спи с мен? - попита и ми се изсмя дръзко.
- Всъщност не, залогът беше за следващата, която ще те изчука -
изкикотих се и свих рамене.
Той се засмя и хвана ръката ми докато шофираше.
- Не мога да повярвам, че всичко това се случва! Реших, че щом 
хората разберат , че съм зает, няма да бъдат вече заинтересовани и ще ме оставят на мира, а не че това ще ми докара повече момичета 
на главата. Наистина съжалявам! - той се намръщи и целуна дланта ми нежно.
- Не се притеснявай, това не е по твоя вина. Предполагам, че 
това с доверието ще бъде нужно много повече сега, а? - пошегувах се и се усмихнах с половин усмивка.
Преструвах се, че не се притеснявам за това как всички тези момичета щяха да му се натискат в близкото бъдеще.
Стигнахме къщата ми и той паркира.
- Хей, искаш ли да влезеш? Можем да кажем на родителите ми, че сме заедно. Казах им, че си имам приятелка и майка ми почти умря, кълна се! - той се засмя и кимна към неговата къща с изражение, изпълнено с надежда.
- Охо, цялото нещо със срещането с родителите вече? -
пошегувах се и се престорих на уплашена.
- Имам предвид, какво ако не ме харесат? - попитах, увих ръце 
около кръста му и притиснах лицето си към гърдите му, като се преструвах на ужасена. Той се засмя, затова го направих и аз.Идеята родителите на Лиам да не ме харесат беше много 
забавна. Те вече ме възприемаха като дъщеря. Лиам беше
единствено дете, защото майка му е получила някакви проблеми, когато го е раждала и това е довело до безплодие в последствие. Затова, тя ме обичаше и винаги казваше, че с Джейк бяхме част от 
семейството. Аз също ги обичах, те бяха чудесни хора, мили, забавни и внимателни. Всъщност точно като Лиам, макар че ми отне много 
време да го видя, заради цялото това перчене.
                 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53653
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив