Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2019 20:20 - В Моето Ледено Кралство!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2496 Коментари: 12 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Виждала бях и други зими Янтра замръзнала, ала толкова дълбок и всеобхватен лед не бях виждала!
Ще ви покажа как изглеждаше Янтра днес. Напълни ми се Душата от тази Красота. Всичко е затихнало, небето блести, човек се чувства като в Приказка.

image


image


image


image


image

Па-дьо-дьо върху леда?! Само едни кънки ми липсват. Ако не успея тази зима, за друга зима ще си набавя!

image

Под мен има дълбока вода. Тук с децата плуваме през лятото, между 2 и 3 м. дълбоко е.

image

Ето и Ледената Кралица отблизо. Ала защо вместо корона има шапка, ще попитате. И ще ви кажа. Защото шапката трябва да топли ушите й. Измръзнат ли ушите на Кралицата, почва да не слуша, а стане ли "непослушна", тогава става страшно ;)))

image

Поздравът е мой зимен клип от една от незабравимите ни Зими...






Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Хаха ха...каква хубава шапка си имаш,Веси! :)
15.01.2019 21:16
Ледената кралица обаче дали си има едно късче от стъкълце в уж леденото си сърце?!
Майтапя се естествено! :)
При нас е същото...е,не съвсем...Лесновска и Искъра си текат безпроблемно,но...виж езерцето в съседното село е изцяло замръзнало...има само един участък размразен,и последния път,когато минавах от там,в тази зона плуваха диви патици...красота.
Когато бях малка,при нас,в източния край на селото ни,имаше няколко езера,и такива зими имаше,че момчетата ходеха да се пързалят с кънки...много съм се страхувала брат ми да не пропадне,и да не се удави...детски ти ми притеснения..
сега вече ги няма...и Лесновска не е това,което беше...просто някаква жалка останка от тогава...беше пълноводна,широка и дълбока.Помня как бащата на една моя братовчедка ни пренасяше на раменете си от другата и страна...изобщо с очите на дете нещата ги виждаш по съвсем различен начин.
Вземи си кънки обезателно...ако знаеш колко калории се изгарят!
Мен не ме търси да ходя по лед...много съм страхлива!
Камо ли да се пързалям...само твърда почва да имам под краката си! :)
цитирай
2. zax - Знаеш ли какво е правел краля когато ...
15.01.2019 21:52
Знаеш ли какво е правел краля когато усети че на кралицата са и измръзнали ушите? — Разтривал ги е.
:)))
... колко искаш за шапчицата. :)
цитирай
3. vesever - Тони, какво да ти кажа, Кралицата ...
15.01.2019 22:36
Тони, какво да ти кажа, Кралицата има стабилна защита ;))

Радвам се за хубавите спомени от детството, които споделяш...
А Янтра пролетно време приижда от дъждовете и буйства, но инак е спокойна...и толкова си я обичам...
Кънки ще си намеря, откога се каня...ми аз и без друго плувам в реката и морето през зимата, няма проблем, дори да се спука ледът ))
Шегувам се, много е дебел, издържа и по-тежки от мен хора....

цитирай
4. vesever - Заксън, има резон в това, с разтр...
15.01.2019 22:37
Заксън, има резон в това, с разтриването...инак Кралят може си навлече беля, знае ли човек, при измръзнали уши на Кралицата, какви последствия може да има ))
А, виж, шапчицата си я не давам! Магическата ми късметлийска шапчица е това ;))
цитирай
5. planinitenabulgaria - Родил съм се в Калофер, като дете живях там и знам какво е истинската зима.
15.01.2019 23:51
Подобно очарование имах някога към р. Тунджа, която пред зимата ставаше леден полуцилиндър. Зимите тогава бяха много страшни.
Поздравления за постинга!
цитирай
6. missana - Имаш таланта да откриваш красотата във всеки сезон, Веси.
16.01.2019 03:02
Чудесни фотоси. Вдъхновяващи!
цитирай
7. lexparsy - Представяш ли си Веси как предците ...
16.01.2019 08:30
Представяш ли си Веси как предците ти от селото ти Леденик са чупели леда, притежание на Ледената Кралица, за да го продават за хладилници. Дали са и искали разрешение? :-)
Е ти явно си и наследницата и сега пазиш ледената красота на Янтра. Можем да сме спокойни за намерилите и замръзнал покой води.
Благодарим за красивите снимки Кралице :-)
цитирай
8. vesever - Коста, благодаря ти! Нали, на ...
16.01.2019 11:09
Коста, благодаря ти!
Нали, на човек му се приисква истинска зима, както някога...при нас понякога се получава. Първата ми зима на село, преди 15 години, имахме сняг почти до раменете ми и аз с едни рибарски ботуши и дебел прът си проправях тунел през снега, за да стигна до дърветата и да съборя снега от клоните им, да не ги счупи...
Поздрави!
цитирай
9. vesever - Младене, благодаря ти! Опред...
16.01.2019 11:10
Младене, благодаря ти!
Определено в вдъхновяващо, на човек му секва дъхът при такива гледки..
Поздрави!
цитирай
10. vesever - Лекси, благодаря ти! Виждала съм ...
16.01.2019 11:13
Лекси, благодаря ти!
Виждала съм снимки на старите леденичани отпреди 100-ина години....наистина ми се иска да мога да се върна във времето и да видя какви хора са били, как са живели, дали и тогава е имало Кралици като мен, които са се радвали на природните вълшебства....
Поздрави!
цитирай
11. vedrina - https://www.youtube.com/watch?v=DbHP9NtSnB0 ...!!!
17.01.2019 18:41
Страхотна мелодия...
цитирай
12. vesever - Ведрина, благодаря ти! И на мен ми ...
17.01.2019 22:19
Ведрина, благодаря ти!
И на мен ми е много любима тази мелодия, в клиповете си винаги използвам любими мелодии и песни.,.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4037093
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол